Börja bra iaf!

Måndagar (kan) ju vara lite trista ibland....
Och just nu, känns det lite åt det hållet.
Vaknade "på tok" för tidigt idag.
Och inte var det nyheter på 4:an heller kl.06!!
Tog tidig morgon-promenad, den lite längre vägen. Bortöver Ede...
Halv-vägs bort börja jag känna mej "nödig", Typiskt!!
Vill INTE skita i skogen :(
Bara å knipa, (å skynda på uppöver berget och den lilla skog, som kunnat rädda mej).
Smet in hos pappa.
 
Passar på en stund ute på gräsmattan, solen skiner ännu.
Vid 12 åkte jag till "Gymmet", (ska testa det ett tag).
Körde ca 30 min, (det får räcka första gången, är ju OVAN maskinerna).
Hem, luncha.
Pappa kom en sväng..
Tänkte gå ut en stund till, men det börjar "dra ihop sig". Mulet/grått & blåsigt!!
Kanske regn på gång.
Min Mobil har börjat krångla (skit).
Har varken lust/råd lr tänkt köpa ny telefon.
Sen ska jag försöka avinstallera de gamla och installera mitt nya "mobila-bredband".
Eftersom jag fått ett nytt från Telia, då det gamla haft massa problem
Ganska LESS på alla dessa dåliga tekniska prylar.
Så nu ska jag prova detta ,
Önskar mej Själv,
LYCKA TILL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0