Blev lite annorlunda idag

(trött på att vakna FÖR tidigt nu!!)
Vill & behöver sova längre/bättre...
 
Tog morgonprommenaden som vanligt (även om benen ömmade).
Blev "halva" svängen.
Åkte för att hälsa på Marita.
De har flyttat, så jag fick se nya huset/stället.
Inget var klart, utan i alla rum hölls det på med nått...
Men, vilket hus!!
Tillbyggt, ett "torn". Jätte häftigt.
Jag gick "huse-syn", imponerad av mycket. Speciellt utsikten & tornet längst upp. "Här ska jag sitta och meditera" sa Marita.
Hon höll på ute med att måla utbyggnaden.
Stallet fick jag oxå se. Kan tro, att det är en dröm för henne, så luftigt & fint.
Ett kanonställe.
Lycka Till, med all renovering....
 
Väl hemma mitt på dagen,
tog jag en cykeltur till moster Marianne.
Hon såg då ut som hon brukar & prata som hon brukar!!
Satt där ett par timmar, cykla sen hem. I MOTVIND!
 
Många jobbiga känslor idag.
Och svårt med tankar & svaren....
Nu ska jag prova sova, och hoppas på en lång sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0