Undra varför...

Vi har inte pratat sen jag for i måndags.
Igår tänkte jag mezza. Ville checka av, innan du ska iväg å jobba.
Då kom ett mezz från dej,
(innehållet var jag inte förberedd på, men bra att du fick det iaf, även om det sved).
Hoppas ni kan prata om det tillsammans, bara ni två. Det skulle nog vara bra, för er bägge.
För jag kan inget göra, för jag vet inte allt.
Jobbigt att prata, men det brukar oftast kännas bättre efteråt.
Å man SKA säga, hur man känner.
 
Sen idag då jag var på väg till gymmet, mötte jag dej.
(jobbigt)
Vi stanna & pratade. (det kändes bra).
 
Och ikväll då jag tog min prommis,
kommer du åkandes efter vägen.
 
Varför 2 ggr samma dag, kan man undra??
 
Jaja, skönt att prata...
Men annars är de lika...
Livet går vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0