Träning

Kör på med min träning.
Bäst att passa på, nu när jag fått tillgång/tillfälle att använda gymmet.
Har kört regelbundet i 2 v nu, tränat 2 dagar/ vilat 1 (eller gjort nått annat!).
Jag har lite svårt för "vilo-dagar", eftersom jag inte kör så hårt! Utan tycker att jag kan köra alla dagar...
Jag tar det försiktigt, inga tunga vikter, eller mycket.
Utan,
några övningar, lagomt med repitationer, tar ca.40 min.
Uppvärmning på bandet ca 10 min.
Avslutar med vibrationsplattan.
Känns ganska okey, för min del.
Har nu förbrukat 1 omgång "protein-pulver", + pulver-burken.
Idag (9/7), börjar jag med ett annat proteinpulver & CLA-piller. (få se om de ger nått!!).
 
(känner mej trött & tung i kroppen, efter helgen. Antar att det är för att jag ätit en massa "onödiga" saker. Kroppen får jobba HÅRT med att smälta allt detta....)
Men, man ska ju unna sig nått gott & annat emellanåt!
 
Så jag fortsätter köra på med träningen, och försöker hålla en "god & bra diet".
LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0