Tidig Morgon Prommis..

Vaknar fortfarande "för" tidigt,
men vad ska man göra!!
Antar att det är för ljuset & sommarens skull..
 
Pratade med Cilla, Idag är det hennes 1:a semesterdag.
Hon skulle ut å gå, så jag undra om hon ville ha sällskap, å de ville hon.
Så jag gick upp till henne, var där ca halv 8.
Vi tog "halva Ede-svängen", ner till campingen & tillbaka. Tog nästan 2 timmar. Skönt.
 
Efter frukost klippte jag gräsmattan,
dax igen, den växer fort & bra.
Sen åkte jag till gymmet å träna.
Lika bra å köra på, medans man ändå är igång.
 
Tillbaka till lunch,
helt nöjd i kroppen & hungrig.
Duscha, åt & sen vila jag....
Å vad jag è bra
& duktig!
Fortsätt kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0