Spontana ungdomar

Efter att ha slappat en stund på soffa, efter stads-resa.
Tog Cilla och gick till Mari.
Strax därpå ringer hon och säger, "- att de ska till stan"!!
Så hon kom hem, bytte om, och for till stan.
Härligt!
Så gjorde jag själv, en gång i tiden.
Alltid redo för nått skoj.
De var tider de!!
Livet ska ju levas!
(hoppas bara de kommer med bussen hem, inatt. Annars....).
 
Mina andra två älskade döttrar,
har jag i Fäviken.
Dit for Sofie & Niklas "spontant" idag. Kul.
Å Sandra var redan där, med Jennie.
Synd bara, att det var regnigt.
 
Önskar ER alla tre, med sällskap, en riktigt bra & rolig kväll.
 
Jag ligger hemma i soffan & lyssnar på regnet som smattrar mot taket.
Och har det varmt & skönt.
 
ÖNSKADE BARA,
ATT ALLT VORE BRA, OCH ATT ALLA MÅDDE BRA!
Var Rädda om ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0