Rak i ryggen...

Och blicken framåt!
(försöker att inte se bakåt, då blir det jobbigt, & förbannat!!).
 
Som jag nyss läst och ska försöka ta åt mej & följa,
- "Håll blicken/tanken utåt, inte inåt"!
( = dränk inte hjärnan med gamla, negativa tankar, Utan fyll den med framtida positiva idèer).
 
Livet går vidare, lika så jag.
Idag har jag varit på gymmet. Gjorde ändringar i "programmet" igen. Har kört samma i 1 dryg vecka nu, kan vara kul/intressant att byta. Så from idag kör jag mycket armar/axlar & lite tyngre på benen.
Få se hur det blir.
Promenerat har jag oxå gjort.
Blev Ede/Håxås-svängen, ner på campingen. Satt där en stund & njöt i solskenet. Så fantastiskt härligt NÄR solen väl tittar fram.
Kika in till pappa på hemvägen. Drack kaffe & åt "gobitar", Illa, illa, men gott!!
Har kollat Damernas Fotbollsmatch inför OS. De vann.... Kul.
På fredag är det invigning av OS (i London kör de i år).
Känns nästan som om jag kommer kolla en del på OS denna gång. Varför inte!
 
Ja, dax å krypa i säng.
Katterna skötte sig, men jag vaknade ett par gånger, för de har ju sina saker för sig....
Hoppas jag sover bättre inatt, behöver det!
Önskar sol, värme & ljus framtid..
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0