Öppna sinnen

Skönt att kunna märka av förändring...
Om det beror på "Mindfulness-kursen" lr om det är jag själv i min "förändring" vet jag inte.
Och det spelar ingen roll,
huvudsaken ATT det händer nått!
Och det har det gjort!!
 
Jag märker att jag är mera medveten, uppmärksam på saker runt omkring mej.
Jag ser, hör, känner & upplever dofter/lukter på ett annat sätt.
Och det känns helt fantastiskt.
Allt sånt känns härligt.
Jag ser allt med andra ögon. Jag SER saker...
Jag hör ljud som jag förut missat... Så många LJUD
Jag känner lukten. Så många dofter..
Jag blir glad.
Jag känner mej mera levande!
VILL FORTSÄTTA UPPLEVA & KÄNNA SÅ HÄR
Öppna upp, Ta emot & Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0