Kvällsprommis med dotra

Igår hade jag ätit så mycket onödigt,
så magen kändes stå "i alla hörn", hård & stinn!
Tyckte då att en extra promenad inte skulle sitta fel.
Gick upp till Cilla för att höra om hon skulle hänga med, å det ville hon. (MEN  jag hade räknat ut, att hos henne fanns nybakt´morotskaka, mumma. Så, har man tur kanske man får smaka. Lite extra till min redan fulla mage...).
Innan vi gick, så damsög hon, å jag diskade, sen tog vi "svängen".
Trevlig med sällskap, å speciellt, då sällskapet består av "en av mina goa döttrar".
Efter prommisen följde jag med in, å fick fika MOROTSKAKA!
Så himla gott, mums.
 
Idag blev det oxå en kvällsprommis.
Vädret blev bättre, så jag kände att det var bäst att passa på, när solen äntligen skiner.
Plocka upp Cilla idag med, vi gick samma sväng.
Och vi plockade lite sommarblommor efter vägen, prästkrage & klöver.
Inge gofika idag inte!!
Så nöjd med denna dag
Å TACK min ÄLSKADE DOTTER
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0