Kämpar på

Idag vaknade jag ganska tidigt. Ogillar det!
Dagarna blir så långa...
Fast, det är okey ändå, skönt att vaka, ta det lugnt & planera dagen.
(värst är, att man hinner blir hungrig många gånger).
 
Körde mitt "nya" träningspass igen. Det gick bra, och kändes bra.
Spännade å se sen, resultatet.
Vill gärna bli starkare, och klara mer, utan att få ont.
Vill kunna använda kroppen.
MEN, jag måste skärpa till mej gällande "core-träningen". Har inte skött den så bra på länge nu :(
Det är MYCKET som ska tränas, om alla delar ska få sitt!
Och träning är färskvara, måste underhållas.
 
En prommis blev det oxå,
Idag tog jag långa Ede-svängen.
Så himla skönt, medans man är ute & efteråt.
Hoppa ner i badet som belöning, så härligt.
(fattas bara massage).
 
Fortsätter slöa, slappa & provar må så gott det går!
Se framåt & lev...
SKÖT OM DEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0