Healing

Ikväll hade jag anmält mej till att mottaga "distans healing".
Och jag måste säga, att är man bara avslappnad, öppen & mottaglig, så kan man få uppleva massor.
De fick jag...
En otroligt skön och avslappnad känsla i kroppen.
Ett klart, starkt ljus runt huvudet, flera gånger. Det kändes som om allt löstes upp.
Känslan av att sväva.
Ett lugn i kropp & sinne.
Och såklart "lite pirr" här & där. Och många andra känslor....
Det är en fantastisk upplevelse att kunna känna allt detta,
att bara vara och ta emot...
TACK!
(Igår gjorde jag en förberedelse inför dagens healing. Jag öppnade upp mina chakran, och stängde ner de "skydd" jag haft runt mej, för att inte ta emot "andras" energier).
Det fungerade jätte bra..
Jag såg tydligt min skydds-bubbla. Hur den löstes upp, och drogs in och försvann...
Härlig & underbar känsla.
Jag kan bara säga,
- helt fantastiskt!
TACK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0