Hatar Fönsterputsning....

Idag tog jag tag i saken och putsade några av fönstren på övervåningen.
Har "sneglat" på dem länge väl nu.
Och såg väl snart inte ut änns...
Å ingen annan kommer fixa det heller, tror jag!
Har nog aldrig gillat att putsa fönster. Fast nu känns det jätte jobbigt/tråkigt.
Svårt att få dem snygga/bra.
Det blir ränder/fläckar/ mm. Ont får jag oxå, både här & där.
Sen blir det ju ofta en massa annat, runt om kring,
byte/tvätt av gardiner, blommor som ska duschas, dammtorkning, mm mm.
Sen dessa j....a annordningar för perssienerna, som aldrig är hela!! Lösa saker överallt!!
Men men, nu är det gjort.
Och jag SKA vara NÖJD!
Helt klart, blev de renare, och det blev ljusare inne. (haha)
Och det känns jäkligt BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0