Full fart

Morgonprommenad med solsken & nästan helt klarblå himmel.
Dock var det "bara" + 7 grader varmt!! Så någon sommarvärme, har vi ej!
Efter frukost tog jag det lugnt ett tag.
Gick ut för att sola, MEN alla moln kom, så jag gick in!
Men sen iväg till gymmet. Idag fick jag ta det lugnare. För när jag skulle gå på löpbandet,
gjorde det ont i vä. skenben :(  Så det blev bara ett par min prommis.
Körde andra övningar, armar/ben ist. Sen på vibrationsplattan & sen ryggmassage. Nice!
Titta in till Cilla, bara för att säga -"Hej".
Pappa kom förbi till 2-kaffet.
På eftermiddan fick jag bara för mej, att åka till svärmor å klippa gräset.
Hämta Cilla, så hon hjälpte mej att lyfta i gräsklipparn i bilen.
Men fy, vilken "tung-klippt-gård" det var.
Mjuk gräsmatta med massa mossa, huvva.
Sen en del släntar, usch så jobbigt. Blev faktiskt svettig.
(och det tog HÅRT på ryggen/handlederna).
Å så, lyfte jag i & ur klipparn själv sen, INGE BRA ALLS!
Sist men inte minnst, gjorde jag oxå en väldigt enkel "fönster-puts", från utsidan på några fönster.
Kanske blev det lite bättre...
Nu har jag hoppat i säng,
(MER ÄN NÖJD FÖR IDAG, PÅ ALLA SÄTT.....)
Lagomt è bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0