Fart och fläng...

Inte på träningen!
Har varit "tvungen" att "vila" i 2 dagar.
P.g.a. skit ont i benhinnan. (troligtvis för långprommenaden & gräsklippningen).
 
Men annars har jag flängt...
En sväng till stan,
bibblan, kolla ny mobil & till Sofie för att vattna blommorna. (undra om hon får "fnatt" då hon kommer hem, för nu står störrre delen av hennes blommor i badkaret.... De fick duscha & står nu i lite vatten, så de kan dricka det de vill själva!). Kul va!!
Sen blev det  en sväng upp till Flykärln med ungdomarna som ska på "galej".
Hoppas verkligen att de får en super bra & kul helg. Med allt vad de kan innebära....
 
Annars är de bara lugnt.
Jag & min kära, tar stunden som den kommer...
Ha de gott,
de ska jag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0