Extra idag, cykel runt Ede

Idag kände jag mej "faktiskt" lite rastlös!!
När man vaknar tidigt, så blir dagarna lite väl långa ibland..
Så jag for till pappa på eftermiddagskaffe, (hade turen/oturen att få en bit tårta idag oxå).
(sen blev det nån bit choklad till kvällen).
När vi fikat klart och jag skulle hem. Hade jag bestämt mej för att cykla Ede runt.
Det började smådugga redan när jag for, men jag hade ju bestämt att cykla, så...
På "södra Edevägen" regnade det ganska mycket, så jag blev lite blöt.
Men som tur va, upphörde det, så innan jag var hemma, hade jag torkat.
Det kändes i "rumpan" av turen, ajaj!
Men för övrigt, inga problem.
 
Cilla kom förbi ikväll, var ute & gick.
Hon satt mest med datan ;)
Så när hon skulle hem, så gjorde jag henne sällskap.
Så idag har det blivit både träning, cykel & prommis.
Bra jobbat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0