En dag full av....

Nu är det "nästan" illa!
Imorse vaknade jag 03.15, kundet INTE somna om.
Tokigt!!
Upp, fixa kaffe, kröp tillbaka i sängen, men kände att det var lika bra att kliva upp.
Morgon"joggning" kl.05!! (inte klokt på någe vis).
Skulle kolla nyheterna kl.06, men inte var det några nyheter där inte :(
Satte mej ute i solskenet och njöt av lugnet.
(slumra till i solstolen, som tur va!!).
 
En sväng till stan.
Har träff med sj.gymn.
Trodde jag skulle få nya övn. att träna på  inför sommaren, (sjukgymnastik-övn, men de blev andra övningar).
Eftersom hon håller på att utbilda sig till KBT-terapeut, så blev det "pep-övn. ist!!
+ DJUPANDAS (väldigt VIKTIGT & bra i stressade situationer).
Faan, OM jag kunde förstå VAD som stör/tynger mej, så jag kunde komma igång & jobba med det!
Vill INTE vara så här längre........
 
Å inte blir det bättre av allt annat heller!
Ibland är det bara FÖR MYCKET!
 
Idag åkte Sandra med Emils familj till Rhodos.
Önskar dej/er en underbar resa.
 
En sväng till Cilla ikväll.
Hon har klippt sig (hon blev så fin). Jag hjälpte till att tona lite.
Nu ska jag försöka & hoppas SOVA, djupt, länge & skönt...
NattiNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0