Dax för semester

Idag får min kära semester.
Något han VERKLIGEN behöver!
Hoppas bara han "kan", varva ner, ta det lugnt & njuta av ledigheten.
 
Han har haft (och har) en väldigt jobbig period.
Med mycket jobb, stress, "andra saker/folk" som hela tiden "pockar" på hans uppmärksamhet.
Så jag hoppas, att han nu kan RELAXA & koppla bort, allt & alla....
 
Sen har han lite projekt på gång här hemma.
Är en altan som "ev." ska byggas..
Men som han sagt, -" Det blir det de blir"!
 
Jag hoppas vi tillsammans får en trevlig & mysig ledighet ihop.
Och kan hitta på nått..
Eller bara "göra ingenting"...
Men viktigast är, att du får din "egen-tid" & vila.
 
Men samma sak gäller där, -"Det blir det som blir, & passar"...
 
HA EN UNDERBAR SKÖN SEMESTER, DET ÄR DU VÄRD!
(jag oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0