Äntligen händer nått

Tjolahopp!
Faan vad kul & spännande.
Härligt när det "händer" nått...
 
Idag har jag anmält mej till en kurs på 4 dagar.
En Vipassanakurs, med "meditation/stillhet & Qigång"
Kommer bli jätte spännande,
Det känns så rätt, så skönt...
Bara få "rå om mej själv" & ta hand om mej själv på ett annorlunda sätt,
Å vad jag längtar.
 
Toppen att få gå den här,
så jag får prova på.
Dels på "hur det är" & sen hur Vipassana fungerar,
då jag senare i höst, sökt en annan kurs, som jag verkligen hoppas att jag kommer med i,
men den kräver massor!
Önska mej LYCKA TILL!
 Lyssna inåt.
Och ta hand om dej!
 
(TACK Sandra, för att du "tog mitt pass på Joel", så jag fick möjlighet att åka på detta).
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0