Ändrat på träningen

Har kört samma övningar på gymmet nu ett tag.
Så idag gjorde jag om lite.
Få se sen, hur det blir.
Det känns iaf, i benen & armar.
Vill ju att det ska hända "nått" (bra såklart).
Fast jag har ingen koll på, hur mycket jag KAN/ska göra.
Vill absolut INTE göra så jag får ondare/problem.
Utan tanken är ju, att jag ska bli STARKARE & ATT KROPPEN SKA "TÅLA/KLARA" MERA.
Sakta men säkert (hoppas) jag, att det ska bli bra.
 
Eftersom jag har lite svårt att "ta det lugnt",
så blev det en kvällsprommis oxå.
Det blev "halva Ede-svängen".
Bättre att röra på sig, än att sitta still...
 
Får se hur det känns i kroppen imorgon,
och övermorgon!
 
Lagomt è ju bäst!!
LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0