30-års Jubilèeum

Ja, i år är det 30 år sedan vi gick ut grundskolan!
Och såklart skulle vi ha en återträff.
(vi har haft både 10, 15 & 20-års träff).
Vi började dagen på skolan, med guidning runt, av Folke B. (detta blir hans sista visning, då han går i pension till hösten. Och han är den enda lärare som är kvar, sedan vi gick).
Stefan & Birgitta L var oxå med.
Skolan ser ut ungefär som när vi gick där. Och många minnen dyker upp för oss alla.
Kul att minnas tillsammans.
 
Sen beger vi oss ner till Svartviken, där ska det grillas korv & surra.
(aktiviteterna skippar vi denna gång, p.g.a "våran ålder" ). Hihi!!
Tur med vädret har vi, växlande molnighet, men inte så varmt.
Bryter upp vid 16-tiden.
Dax för upp-piffning inför middagen & kvällen....
 
Jag är som vanligt "seg" med att ställa mig iordning.
Men det behövs inte så mycket "stök" för min del.
Hade tur att klänningen passa som jag hade tänkt att ha (hade inte provat nått i förväg, Typiskt mej).
Cykla sen iväg.
 
Samling vid 18-tiden!
Vi höll till på Medis.
Vi fick grill-planka, potatissallad, kaffe & tårta (ost & kex).
Helt okey.
Massa prat & skratt. Många roliga berättelser från förr....
TACK FÖR DENNA GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0