Tack vare Cilla....

Ja, tack vare min älskade dotter,
så är jag "ganska", nöjd med mej själv & mitt sätt att sköta maten hittills!
Efter att spenderat tid tillsammans, och på så sett fått in att man SKA äta, regelbundet, lite & bra.
Så måste jag ju säga, - att det funkar bra! (inte så att jag börjat tycka OM matlagning, utan att jag försöker få i mej lagad mat, regelbundet).
Och bara jag ser till att laga upp, så det finns för flera ggr, bara att värma. Så funkar det jätte bra.
Önskar nu, att jag orkar hålla i detta. Då det är så viktigt.
Så TACK min underbara dotter, för att jag kom igång med det!
Till Dej Gumman, <3

Ännu en dag med SOL. Härligt!!
Provade att köra lite yoga från morron, med det fungera inge bra med min stela kropp!!
Så det blev en promenad ist. Fick lite rosor på kinden, eftersom de drog ganska bra. Fast det var så skönt ändå.
Hem luncha, sen tog jag å läste ett tag, så hilma avkopplande.
SEN, sent på eftermiddan körde jag yoga, å då gick det bättre!!
Fixa midda, lax, wookade grönsaker & vitlök, mumma. (koka pärer oxå). Kan va bra å ha!!
Nu ska jag läsa & slappa, de è jag värd!
Have a Nice Day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0