Slut på denna vecka....

Och den har varit jätte bra, och händelserik! Härligt.
Sov som sagt på soffan hos Sofie & Niklas inatt. En helt okey soffa. Men jag sov lite dåligt iaf. (de var nog p.g.a värken).
Så jag beslöt att avstyra min städhjälp åt Sofie idag.
Dumt att utsätta kroppen för påfrestningen, då jag tydligt kände, att städning ger MERA VÄRK!!
Hoppas det gick bra för er iaf, och att allt gått bra.
Lycka Till med nya fina lgh.

Väl hemma (borta bra, men hemma bäst!).
Passa på att kika in hos pappa å få en kopp kaffe.
Å Inväntar att affärn ska öppna, så jag kan handla innan jag åker hem.
Och så klart, har det ju snöat!! Så det var bara att skotta gården, (som tur va, så var de lätt pudersnö).
Och inte så mycket.
Packa upp, tvätta, kolla posten, fixa räkningar och lite annat smått å gott,
så med andra ord,
"hemma i vardagen igen"!!

En kvälls promenad blev det oxå.
Titta in till Cilla en stund.
Å hon bjöd på middag, gomiddag! (grönsaksgratäng + fläskfilè "ala" gorgonzola) Såå Gott!!
Å så fick jag negerboll(ar), mums.
Tack snälla ;)

Så denna vecka kunde inte ha blivit bättre.
Massa nya upplevelser & träff men alla mina ÄLSKADE underbara fina döttrar.
Ni è BARA BÄST!
Tack för denna vecka!
Hoppas på Lycka & Välmående framöver......
För oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0