Sista dagen i S-svall (för denna gång)

Fredag 27 Januari!

4 intensiva dagar tillsammans med dotra (och "mågen).
Det har gått fort som bara den!
Mycket till tillsammans.
Massa träning, "pass", promenader & bad (både bubbel & hemma i karet).
Det har varit mysigt, skönt & härligt.

Idag efter frukost bar de iväg ner mot stan.
Först ett besök hos polisen. Sandra skulle fixa nått papper inför "praktiken".
Sen till gymmet. Träning dryga timmen. (cykel, maskiner å övn. fr sj.gymn).
Dusch, sen på stan.
Jag handlade lite!! (tränings-kläder, roligare än å köpa "vanliga" kläder).
Sen tog vi en fika, Innergården. (kaffe, varm macka & "negerboll").
Å jag var VÄRD varje kalori!!

Åter till gymmet, för sista passet (för denna gång).
Ikväll blev det PT-Challenge , cirkelträning. Massa stationer med olika övningar. Det var ganska hårt & kroppen fick jobba för fullt. Och jag är så super nöjd med min prestation.
(gjorde så gott jag kunde, och det var en hel del!!).
Å de KÄNNS i kroppen ;)

Som belöning för allt jag/vi gjort denna vecka,
så avsluta vi med Middag på "Divan"- pizzeria. Där jag åt en Kebab-rulle, Såå GOD. Mumma.

Sista kvällen tillsammans, lite choklad, mys & tv/film-
Alla Nöjda & belåtna.

TACK min ÄLSKADE DOTTER för en mysig & underbar tid.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv mamma. det har varit helt underbart att ha dig järn. saknar dig redan och längtar tills du kommer nästa gång. älskar dig mest av allt. puss och kram underbart

2012-01-29 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0