Så var årets 1:a månad till ända.....

Tisdag 31 januari 2012

Somna efter midnatt. (Önskade min kära vore här, å höll om mej).
Sov gott iaf. Kände en värme & de var en skön sömn. Vaknade vid 07. Ganska pigg!

Kom ut på prommis vid 10. Kände ingen lust å gå. Men när jag väl kom iväg, så gick det bra.
Reagerade på, att benen kändes piggare, de gick liksom lättare att gå. Härligt. Kände mej glad för det!
Hela kroppen verkade piggare på slutet av promenaden.

Tyvärr kände jag mej trött & seg när jag kom in.
(undra OM det är dåliga energier i huset?).
Tog iaf å duscha nån blomma & klippte ner hibiskusen, Satt några skott i vatten. Hoppas de tar sig.
Ska plantera om den, och klippa ner den mera sen. Vill ju gärna att den ska ta sig & må bra, eftersom det är en blomma efter mamma.

Pappa kom på kaffe.
Han hade varit på samtal. Han låter mycket mera glad & positiv nu. Skönt. Och ska ringa nån healare, för att få råd/hjälp för sina sus & brus. Ska även gå och få massage. Så mycket har hänt hos far! Önskar dej, All Lycka!

Jag körde ett pass yoga ikväll.
Så skönt när det är gjort (somna på avslappningen).
Önskade bara, att man vore mera vig. Kanske de kommer, med tiden!
Bra träning för kroppen. Man behöver inte hårdträna/svettas för att de ska räknas, yogan ger massa iaf.

Sänder en extra tanke till en av mina älskade döttrar, som har lite för många tankar just nu.
Men även till de andra två, som kämpar så bra!
ÄLSKAR ER!
Vi Kämpar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0