Om man bara skrev om positiva saker.....

Ja, tänk vad härlig & rolig läsning det skulle bli då!!
Om man bara skrev bra saker & händelser.
Fast man måste vara extrem om man ska lyckas med det!
Å de klarar inte jag nu!!
Förhoppningsvis sen ;)

Idag har det varit en grå dag, Både ute & lite i mitt tankesätt.
Varför vet jag inte.
Men en orsak är iaf, värken!
Har ju kört på denna vecka, med lite mera träning än på länge.
Och så klart, blir det "bakslag" med mera värk.
Och sånt "tar" på humöret!
Och som vanligt, så kan jag inte "ta det lugnt", utan kör på för hårt!
Fattar INTE varför det ska vara så svårt, att bara vara "lagom".

Fick ett nytt svar idag, ang. "Frigörande andning". Jag måste/vill prova det.
Sen fick jag svar ang. "Mindfulness", Jag ska ta kontakt, & hoppas att jag kommer med i en kurs.

Förövrigt, tänker & känner jag inte efter så mycket.
Utan tar allt som det kommer.........
Imorgon (troligtvis), kommer *han* hem....
Få se "hur" det känns/blir!!

DET MEST POSITIVA SOM FINNS,
ÄR "MINA ÄLSKADE BARN"
LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0