NYÅRSDAGEN 2012

1 Januari 2012

Detta år ska bli ett bra år!
Det kommer ske stora förändringar.
Jag ska göra sånt som "jag vill".
Verkligen känna efter hur jag vill ha det. Och prova göra det.
Prova nya saker.
Hitta tillbaka till "mitt glada jag".
Ta hand om kroppen & själen.
Njuta & Må gott.
Umgås med människor som gör mej glad & ger mej bra energier.
Tänka & vara "positiv" (även om det känns svårt & jobbigt).
Se framtiden som ett "Hopp om allt".
Lycka & välmående.

VILL BARA FÅ MÅ BRA, VARA GLAD & LYCKLIG,  KÄNNA GLÄDJE & HARMONI.

(Undvika att tänka på allt trist som varit. Och inte tänka på min "olyckliga kärlek").

Utan bara gå vidare.....


ÖNSKAR MINA FLICKOR, ALL LYCKA & FRAMGÅNG.

ÄLSKAR ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0