NYÅRSAFTON 2011

(Årets nyårsafton blev inte som jag hade tänkt, Tillsammans med min "kära"!!).

Utan nyårskvällen firade jag tillsammans med min ÄLSKADE DOTTER!
Tack för en underbar middag, efterrätt & trevlig Nyårskväll.

Cilla har jobbat idag oxå.
Jag tog mej en sovmorgon. Sen titta jag på en lååång film! Den va ganska okey, "Purpur", tror jag den hette.
Tog mej en långprommis. Det kändes kallt & rått idag, ca - 15.
Titta in hos pappa. Drack kaffe, surra & önskade honom Gott Nytt År!
Körde en tur med damsugarn igen (behövs eftersom katterna har rejs å hårar). Stekte köttet, som vi ska ha till middagen. Duscha & försökte klä mej lite finare, eftersom de è nyårsfirande ikväll.
Vi tillbringa kvällen i min mors gamla hus. (saknar dej, kära mamma). Önskar dej Gott Nytt År!

(pratade med mitt "ex" oxå. Jag lyssna mest bara. Ingen mening att säga så mycket nu. Han tycker på sitt sätt. Å jag är bestämd på mitt!!). Å bägge har väl rätt! Men de passar inte ihop!! TYVÄRR.

Cilla & jag "skålade in" det nya året.
Tittade på raketer som blixtra på himlen.

Sen skjutsa hon "hem" mej.
Å nu ligger jag här, skriver detta.
Och ÖNSKAR & HOPPAS ATT DET NYA ÅRET, 2012 SKA BLI TOPPEN,
FÖR OSS ALLA!
GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0