Några dagar i Sundsvall

Måndag 23 Januari!
Börjar resan mot S-svall med en mellanlandning i Ö-sund.
Har tid hos sj.gymn. Går bra med träningen, får t.o.m. "beröm", härligt/kul!
Som vanligt "pratar" vi ganska mycket (men, det är ju en del av träningen, de oxå).
Sen kör vi igenom övn. Vilket går bra. Mia (sj.gymn.) ökar på "svårigheten" en aning (igen).
Var en sväng på bibblan oxå, lämna igen några böcker.
Hämtade ut mina "första riktiga LÄSGLASÖGON" idag. (känns lite omständigt, att börja ha de med sig jämt!!).
Var till Sofie. Hon packar för fullt. Ska ju byta lgh snart. Spännande.
Hämtade några saker till Sandra.
Tog en fika på stan.
Å fick äntligen ett positivt besked, från Åshild ang. Mindfulness-kursen.
Äntligen blir den av.....

Sent om sider, påbörjar jag resan mot S-svall.
Framme på kvällskvisten.
Spännande å se deras nya lgh.
Vi pratar, äter middag & surrar. Trevligt.
Jag är jätte trött, (sov väldigt DÅLIGT inatt).
Men måste iaf ta mej ett hett bad, så himla skönt.

Tisdag 24!
- 15 grader kallt, huvva!!
Klockan ringer före 8!! Sandra har tvättstugan.
Efter frukost tar vi en promenad ner på stan. Vi ska träna lite.
Det blir ett pass MRL (mage, rumpa, lår). Oj vad jobbigt, bitvis!!
Efter de, går vi på Himlabadet för att relaxa, bubbel & bastu. SÅ HIMLA HÄRLIGT!
Emil står för maten idag, så de slipper vi tänka på, skönt.
Skön och "nöjd" hemmakväll.
Kan lugnt påstå, att hela min kropp är väl använd idag!!
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0