Kanske en helt vanlig söndag.......

Idag, söndag den 22 Januari. Massa snö & 3,5 grader kallt!

Vi har tillbringat helgen tillsammans.
Du hade läkar besök i fredags. Hoppas det gav nått bra.
Jag gjorde min dag, som vanligt. Promenader, lite yoga & annan träning.
Jag har fixat maten under helgen. Jag som inte gillar sånt...
Helt godkänd, iaf.
Vi har promenerat tillsammans.
Vi har pratat, om massa. (tyvärr, kommer du inte ihåg allt). Trist!
En del prat om kursen, du skall göra.
Vi har bägge läst boken. (och jag har även läst en annan. men inget sagt om den!).
Du ser & känner med blandade känslor ang. kursen. Å de kan jag tro.
(ett tag funderade du på, om du verkligen skulle gå den. för du kände dej ju bättre nu!).
Men de bestämde dej, för att gå & hoppas den ger nått bra!
Jag ser oxå med spänning fram till kursen. Både hur den är. Och "hur" du kommer uppleva den. Och framför allt, Hur du kommer agera & fundera efter!
(De värst får man ju ej tro.....).

Hur det känslomässigt har varit.
Annorlunda. Lite spänt. Avtagande. Lite kontakt.
Jag har sagt, att tiden, känslorna & annat får visa,
"hur" det blir........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0