Jävla skitdag!!

Ja, FY FARAO VILKEN JÄVLA TRÅKIG PISS DAG!!

Kände direkt i morse, att nått gick trögt idag.
Hade ingen lust med nått.
(dålig natt, Samtal som gjorde mej på dåligt humör igårkväll).
Faan att "andra" ska förstöra MITT liv!!
Måste lära mej att gallra bort allt sånt!!

Hade ingen lust med någon promenad heller.
Men tjurig som man är, så klädda jag mej, och spatserade iväg.
Skönt, bara man kommer ut.

Fixa kyckling. Går trögt med maten idag oxå. + att jag stoppar i mej sånt jag INTE ska ha!
Helt klart är, att mår man dåligt, SÅ "TRÖST ÄTER" MAN, eller hur man säger!!
Skit, skit!

Har bara legat och läst resten av dagen.
Prova köra lite yoga, men de funka inte heller.
Stel, trögt, ont, ingen lust.

Har en viss person, som åter lovar å tror på en framtid.
Eftersom det nu skall tas NYA TAG.

Jag vet inge.
Hoppas bara att, Det verkligen GER NÅTT, det som skall göras.
Lycka Till!

MÅSTE PROVA HA EN BÄTTRE DAG IMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0