Gympa & sen "Healing"

Det blev en promenad, sent om sider!
Å kallt var det. Ca -6, men det blåste lite, och var så där "råkallt", brrrrrrrrrr!
(blev frusen, så det blev till å dricka te & ligga under filten med värmesäcken, mys!).

Velade hit & dit, ang. om jag skulle fara på gympan, Bör ju göra nått. Hålla igång!
Men jag beslöt att åka.
Hittade inte de kläder jag skulle ha. Och när jag klev ur bilen vid hallen, så hade jag glömt gympadojjorna. Så de var bara å åka tillbaka å hämta dem!
De börjar bra, undra hur de ska sluta!!
Allt gick bra. Jag körde på. Det mesta funkar (går lite sämre med armarna ovanför huvudet & med tyngder).
Men annars så....
Hem duscha, sen tända ljus & förbereda inför,


Distans Healingen.
Anmälde mej idag till healingen.
Spännande å prova.
Hittat det via en hemsida på internet.
Varför inte prova. Funkar det, så är det jätte bra.
Vet inte "hur man gör", utan jag bara försökte "vara närvarande".
Provade att andas lugnt, för att komma ner i varv.
Bad om att "få hjälp med att släppa på mina låsningar",
Bad om "energier".
Kände under "sittningen" hur jag fick "kontakt" med mina ben. Hur annorlunda det kändes i mina händer, som vilade mot benen.
Såg oxå många färger & kände en lättnad.
När jag bad om energier, så såg jag min gröna blommiga äng. Och där kom min kära mor emot mej. Hon log. Jag såg glädjen i hennes ögon. Och hennes söta, fina rynkor, (som vi ofta pratade om). Jag strök henne på kinden. Jag fick tårar i ögonen (fast de var glädje tårar). Mamma var glad & log. Jag kände oxå glädje & lättnad.
Sen såg jag vatten/havet. Kände lugnet. Och där gick vi, jag & min kära. Med armarna omkring varann. Mysigt.
Ja, det var vad jag upplevde/kände nu ikväll. Hoppas det kommer mera.
Har jag tur, kan det ge massor.
Tack för denna gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0