Från 0 till 100 ungefär!!

Måndag 9 januari, - 20 grader, brrrrrrrrrrrr!

Tog min förmiddagspromenad, trots kylan. Det var skönt & FRISKT.
Det tog nästan stopp, i andningen när jag kom ut. Men efter ett tag, så gick det bättre.
En bitande kyla i kinderna, hängde med hela tiden! Hade klätt mej bra, så förutom kinderna, så var jag varm.

Lunch, sen packa ihop mina saker.
Passa på att handla på vägen ner (hem).
Sen höll jag på, ett par timmar, med plock, städ, mm, innan jag gav upp för idag!
(min rygg, vä höft & ben, är inte på topp!!). Ajaj!

Ja, hur det känns!
Vet inte!
Blandade känslor.
Men som sagt, Man får se......


Tänker "bara va nu", iaf!!

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0