Fick nått gjort iaf!

Efter en dålig nattsömn,
med massa "arga" tankar & irritation, kändes det inte så inspirerande att göra något!
Solen sken, så humöret va på topp iaf!
Tog en lång, härlig promenad. Känns så himla härligt, att komma ut och röra på sig.
Tog och skotta fram bilen oxå. Och bra var ju det, för traktorn kom å skotta inne på gården. Så jag kunde ställa in bilen.
Plockade ner julgardinerna & resten av julsakerna. Slut på julen för iår!
Städa inte som jag brukar, Hade ingen lust/ork för det!!
De blir nog bra ändå!

Körde ett pass yoga på eftermiddagen.
Kändes skönt att få sträcka ut kroppen & "myka" lite.
Fast man är enormt stel!!

Tog en kvällsprommis till Cilla.
Det börja nån ny serie på tv:n som jag ville kolla.

Skickat bok & papperen idag.
Det lät, som om det var jätte mycket att läsa, svara på mm!
Kan tro, att detta kommer ta hårt!
Hoppas bara DU fixar det!
Lycka Till!

Nu ska jag läsa, å sen hoppas jag på en
bättre natt, med god sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0