Det SNÖAR!!

IGÅR SNÖADE DET. IDAG SNÖAR DET OXÅ!!

Min morgon promenad fick vänta på sej idag.
Beslöt mej för att skotta ist!
Faan, vad snö!! USCH!!
Vet inte hur många gånger jag fick fylla snöskopan, bara för att komma från bron & ner till platån!
Och tungt gick det.
Och när man ska "tippa" av snön, så "rycker" jag bakåt, så jag tror min kropp kroknar!
Å plogbilen har lämnat av massa vid infarten, så där var det ännu mera & tyngre!!
Höll på drygt 1 timma! (å muttra gjorde jag mest hela tiden). SÅ TUNGSAMT!
Men SÅ skönt, när de var klart!

Hoppas det avtar snart, med söandet!!

Tog prommisen på eftermiddan ist.
Gjorde tacos till midda idag, mums.

Idag è vi 2 hemma!
Mycket prat.
Å massa känslor!
Hoppas på en bra helg!
GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0