Bra dag!

(vaknade lite för tidigt idag, intog morgonkaffet FÖRE kl.05!!).

Låg kvar i sängen & läste & bara njöt.
Väntade på att det skulle ljusna ute, så jag kunde ta min morgonpromenad.
+ 3 grader!! & dimma!
Härligt väder. Tyst. Fridfullt. Skönt.
Kändes så hilma bra å gå idag.
Frukost, tomtegröt, så gott.
Är nu inne på slut-tampen på böckerna om "Sagan om isfolket". (har gått trögt att läsa nu ett tag).
En spännande & verkligt påhittad (lr kanske sann historia, Vem vet!!).
Mitt internet är fortfarande super segt, inte änns 2 G!!
Fick ändå iväg ett mail till en person som jobbar med "Frigörande Andning". Skulle vara jätte intressant att prova.
(billigt!!, kosta 600kr/gång = 2 tim). (rek. att gå 8-10 ggr!!). (passar INTE min plånbok).
Men vem vet!!
Körde ett zumba pass oxå. (så kul & skönt efteråt).
Middag, kyckling & wookgrönsaker (såå gott).
Efter middan, tog jag en kvällsprommis, i dimman.
Hälsa på pappa en sväng. (provade hjälpa honom med cd. Gick inge bra. Sofie kom oxå & försökte. Inge bra då heller). Synd!
Fick ett fint & gulligt kort idag. Av kärlek! Från "min......"

Jo, jag har känt att detta var en bättre dag & det känns så skönt!
Så lättsamt & enkelt, då det känns bra.
Mera av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0