Wow, vilken "respons" (tror jag)

Körde 3:e passet distans healing ikväll.
Måste nog bara tro, att det verkligen funka. För massa händer iaf, när man sitter/ligger där.
(kanske det hade kommit iaf, men nu hände så mycket & starkt vid tillfället, så det måste bero på det!!).
Härligt. Häftigt. Och spännande.
Huvudvärk, ont i käken, varm i ansiktet, illamående, ljud från magen, värme i benen, korta häftiga stick av värk på flera ställen, ett kraftigt "ryck" i benet. Trött var jag ikväll, så jag somnade till två ggr å vaknade till på ett knepigt sätt.
Ja mycket hände. Och allt detta under ca 45 minuter. Så himla kraftigt.
Första gången "bad" jag ju om lösningar i kroppen, så det här är väl kanske nått sånt, vem vet!
Det "hände" iaf en massa saker. Och förhoppningsvis fortsätter det.....
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0