Uppe FÖRE tuppen!

Ja, i morse var det dax igen.
Vaknade (alldeles) för tidigt och kunde inte somna om. Så det var lika bra att kliva upp.
Skulle iaf upp före sex (6), för att skjutsa Sandra till bageriet.
(Jag vaknade före kl.05!!)

Kallt idag oxå! Minus -22, brrrr!
Fundera på att ta morgonpromenaden direkt, men sköt upp den. (det va ju kallt & mörkt, kl.06).
Skotta av gården ist. Det hade kommit lite pudersnö.
Efter frukost, tog jag min sväng.
Mötte Cilla :)  (hon var alldeles frostig i ögonfransarna).
Gjorde sällskap, sen gick jag till pappa. Drack kaffe, för att få upp värmen i kroppen.
Sen fortsatte jag min promenad. (kallt). Men SOLIGT!

Åter hemma. Drog en sväng med damsugarn & skurkäppen.
(nackdelen med solskenet, är att allt damm syns då väl).

Andra dagen jag är super trött.
Så fort jag kommer in, så går all energi ur mej :(

Pappa kom en sväng.
Hade varit på sin första massage.
Han verkade nöjd. Bokade in en ny tid på en gång. Bra. Hoppas det kommer ge nått.
(jag var mest impad, över att han kom upp & ur/ner från massagebänken).

Fick skjuts på affärn.
Till middag blev de fisk & pärer idag. Helt okey.
(Sandra bakade snickers, som hon ville ha på sin födelsedags-fika).

Ikväll hade jag min 2:a distans healing.
Kände en enorm värme & känsla i vänster ben. Och först en stickande & öm värk i hö vad.
Mycket spännande!


Nä nu får det vara bra för idag/kväll.
Tempen har sjunkigt till MINUS -27 GRADER!! BRRRRR!

Imorgon åker min kära iväg.
(han verkade idag INTE så laddad inför detta. Tyckte allt kändes lugnt & bra nu! Måste vara många blandade känslor!). Hoppas kursen GER NÅTT!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0