Tiden går....

Torsdag 16 februari!

Ja, dagarna går.
Är inne på 4:e dagen här nu. Det känns inte.
Säkert för att jag bara "är" & tar dagarna som de kommer, utan stress, HÄRLIGT!!

Idag är det mulet, (ca - 14 i morse). Kallt.
Igår låg det på 0 strecket, och de snöade till & från, ruggigt.
Och i förrgår var det oxå kallt, men då SKEN SOLEN, fint & härligt.
Jag har tagit dagliga promenader trots vädret & olust att gå!! Känns alltid bättre/skönt, när man väl kommer iväg.
Annars blir det inte så mycket träning. Prova köra lite yoga i husvagnen, men det är lite trångt! om utrymme ;)
(hinner träna då jag kommer hem).

Kvällarna går fort.
Så inte blir det så mycket tid tillsammans. Men vi får ta till vara på, det som blir.
Mysigt att bara få se varann varje dag. Och krypa intill, när kvällen kommer.
Njuter bara av lugnet <3

Ikväll hoppas jag att vi kryper in i bastun en sväng.
Så himla skönt & avkopplande.
Bäst å passa på, då det finns.

Ja, det får räcka för tillfället.
Fortsätter att bara vara....

Ha de bra!
Tack å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0