Sista dagen i Uppsala för denna gång....

Vemodigt!
Ja, det känns trist.
Tiden går alldeles för fort, "ett tu tre" är de dax å bege sig hemöver...

En tung känsla i magen,
Ett sinne som inte alls är så glatt,
En tung känsla med allt!
Kommer allt detta av, att jag ska hem imorgon?
Vem vet!

(igår skulle vi "vila" en stund, jag & min kära)
Det blev ungefär från kl.20, till 24!!
Det var bara å "kissa i byttan, klä av sej å krypa i säng igen!!).

Och när vi vaknade imorse,
så kände inte jag mej speciellt piggare, även fast vi sov så mycket igår.
Och inte hade jag någon ork i kroppen heller.
Så sent om sider, kom jag iväg på en promenad!
(Uppsala "slätten" är inge kul att promenera på, då det blåser. Och skittrist att gå åt ena hållet, för att sen vända & gå samma väg tillbaka...)
Och nu regnar det oxå!!
Ännu tristare, Blääääääää!

Ja, min kära jobbar.
Har inkoppling idag. Få se när han slutar.

Våran sista kväll här tillsammans, har vi inga planer för.
Utan den tar vi bara som den kommer.
Tror bäggen känner "saknaden" av de som blir...

Men TACK för denna gång
Och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0