Mullingstorp

Ja, idag åker min kära iväg på sin vecka.
Som troligtvis kommer sätta speciella tankar, känslor & annat i gungning!!
Hoppas VERKLIGEN att detta kommer ge honom det han hoppas på, och sånt som är bra och framförallt, sånt som kommer ge positiva energier mm framöver.....

Redan när han anmälde sej och fick de papper med frågor han skulle besvara. Så skedde en början hos honom, med massa nya tankar, känslor & funderingar.
Massa saker han "glömt", som ploppa upp.
Mycket "tunga, trista & jobbiga" saker. Mm mm!

Så han har haft ett par veckor nu, som säkert varit "omtumlande" & jobbiga.
Samtidigt med jobb, avslut med medicinering, saknad/ensamhet, funderingar + allt annat.
(så jag tycker, att ditt "svala","avtrubbade" angagemang, är befogad!).

Boken som handlar om detta ställe & beskriver "en del" av (Mullingstorp), har vi bägge läst.
Och fått en "viss" uppfattning om.
(jag har även läst en bok till. Av en person som själv varit där både som patient, assistent & jobbat där).
Och efter att ha läst denna bok, så vill jag egentligen inte att du ska dit!!
Men jag hoppas VERKLIGEN, att det är annorlunda där nu. (så du slipper gå igenom allt de där!!!!)

Jag hoppas att du till större del kommer uppleva veckan där, som nått lärorikt, utvecklande, "aha-upplevelser" mm.

ÖNSKAR DEJ
"EN BRA & POSITIV UPPLEVELSE MED MASSA GIVANDE ENERGIER"
LYCKA TILL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0