Mini Semester

Ja, så var jag i Uppsala igen.
Kul.
Resan gick bra, (2:a gången jag körde ner, själv).
Såklart fick jag en liten minnes-koma, just när jag skulle avgöra om jag skulle svänga av vid "norra" lr "södra" Uppsala.
Tog ju fel såklart!!
Så jag fick köra & se lite mera än de var tänkt!
Men jag behöll lugnet, för jag visste ju ungefär vart jag skulle, (fågelvägen var ju klar!)
Fast,
när man kör bil, får man anpassa sig efter vägen!
Huvudsaken att jag kom dit jag skulle, å de gjorde jag.
Duktiga jag!!

Att träffa & se min kära kändes så mysigt
Och annorlunda.
Bara positivt.
Å vad mycket han hade att berätta. Å jag prova hänga med på allt.
Åkte en sväng för att handla lite inför vecka.
Sen gick vi ut & åt. På kina. Gott.

Kvällen satt vi mest bara å prata.
Lyssna på lite av sån musik son han lyssnat på under sin vecka.
Vi gjorde en energi-överförings-övn tillsammans, och lite healing på det.
Häftigt.

Måndag 13 februari,
Min kära jobbar (inne idag, eftersom han varit & är hostig)
Jag tog en tidig morgonprommis, vid 8. Kallt, ca -12, brrr.
Frukost tillsammans.

Idag tog jag emot healing fr Lena, Andetagen (första gången, test).
Det kändes oxå. Hon kände av min högra sida, ryggen, nacken, magen. Sen tyckte hon att jag var svår/trög att tränga igenom (kraftig sköld). Och att min högra sida var liksom "efter".
Jag är imponerad av att de healing, känner av mej så.

Förövrigt känns det bra.
Är tyvärr lite trött & ganska frusen idag. Hoppas de släpper.
Vill ju känna ENERGI

Tänker nu fortsätta
Njuta & Må gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0