Lämnat Thailandsresenärerna på flyget

Ja, idag var det dax!
För min älskade dotter & hennes arbetskompis att åka på deras 3 veckors semester till Thailand!
Härligt!
Hämtade Cilla vid 8 imorse. (hon va nyduschad i handduk då jag kom. Så jag fråga - "Var det idag ni skulle åka"!!).
Å de var de ;)
Å hon hann få ordning på allt, sen så bar de iväg.

Hämtade Ingrid och sen mot stan & flyget.
Bra väder. Runt 0 grader & lite lätt vind, och solen såg vi. Trevligt.
Följde med in på flygplatsen, de checka in.
Sen så KRAMA jag "lilla gumman" & vinka "bajbaj"

ÖNSKA ER EN SUPER HÄRLIG & UNDERBARA RESA!
(
va rädd om er).

Efter av-vinkningen så for jag in till stan.
Hade "date" med sj.gymn. Det gick bra. Vi prata & utöka övningarna lite.

Sen kuta jag fram & åter på stan. Har ju födelsedagar & presenter i sikte.
Både en 40-åring & en 6-åring.
Huvva!!
Sist men inte minst, så blev de en sväng på IcaMaxi, måste ju ha nån mat oxå!

Nu hemma, ska prova vila.
Det har varit en händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0