Härligt när man har en bra känsla....

Efter gårdagens magiska & underbara nyhet, så känns det så skönt, harmoniskt & helt fantasktiskt!
Hoppas det finns där för alltid.....
Och att det ÄR början på nått enormt.
Jag har fortfarande lite svårt att förstå, att nått sånt KAN hända!
Att man kan uppleva nått så stort & känna sådan härlig känsla i kroppen och sinnet. Helt fantastiskt!!
Helt otroligt.

Imorgon beger jag mej till Uppsala.
Ska bli så spännande att ses...
Nyfiken på känslan i kropp & själ
Så mycket jag vill höra, så mycket jag vill förstå
Det ska bli så intressant.
Kommer bli en annorlunda resa, kan jag tro.....

Hade förberett mej på healing med början imorgon.
Fast nu skjuter jag på det (eftersom jag åker bort) och då inte kan fokusera på mej själv helt.
Men ser fram emot det sen. Det ska bli så spännande.
Härligt när det händer saker i livet & i tankarna, som känns bra.
HÄRLIGT!
VAR RÄDD OM VARANDRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0