God (dålig) Morgon!!

Ja, tyvärr får man ju sällan som man "vill"
Att få vakna pigg, utvilad, full av energi & utan värk (utan värk, de har inte skett på evigheter!!).
Men så trist, när man vaknar (onödigt tidigt, då man ändå INTE är pigg), känner sig helt slut. Tung i huvudet, lätt täppt i näsan, ömmar i hela kroppen, vill inget annat än å INTE VAKNA!
Då känns det BLÄ!
Å i natt, vid 2 tiden vaknade jag, pigg.
Men jag låg kvar å tjurade, ville inte kliva upp, utan bara somna om. Och de gick, till slut.

Nu är det morgon, med alla krämpor & dåva humör,
fast det är väl bara att ignorera och köra på!

FullmånsHealing
Igår, tog jag emot en healing. Kände en hel del.
Och så klart en massa knepiga smärtkänslor, både här & där.
Och eftersom jag är "här & nu" under healingen, så kopplar jag såklart ihop allt, med den.
Så alla mina tilltagande "krämpor" mm, får jag ju se, "som de kommer av healingen".
Man kan ju bli "sämre".
Och hoppas verkligen, de blir bättre.
Tack!


Måste nu prova göra nått bra av denna dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0