En resa till stan......

Grattis SANDRA på födelsedagen!
Tänk vad tiden går. Idag för 23år sedan, fick jag mitt andra barn. (samma dag som MIN farmor var född).
(Sandra hade nog "hoppats" på, fika på sängen (så som de kunde vara när de var "små"), nu när hon ändå var hemma hos mej. (men så blev de ju inte!).
Fast jag fråga sen, om hon ville ha "havregrynsgröt" till frukost. Men det ville hon inte!!

Idag gick turen mot staden.
Jag skulle träffa sj,gymnasten, sen justera bågarna på glasögonen.
Pappa var med, han skulle till optikern, sen shoppa.
Å Sandra åkte med oss, hon skulle vidare med tåg, mot S-svall.
Vi hann med en räkmacka på Edenbos, mums.
Hem, byta om, och iväg på motionsgympan.
Sen en distans healing.
Skön avslutning på dagen!
Så nu känns det bra. Härligt.
Nöjd med dagen & med mej själv
Tack för denna dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0