Det var den danskvällen de....

Hade sett fram emot denna danskväll sedan länge.
Jannez på Folkan!
(hade hoppats på sällskap av Sofie/Sandra med respektive, men så blev de inte).
Men som tur var, fick jag träffa mina älskade tjejer innan dansen.

Inte 100 laddad, men jag åkte iaf iväg.
Dansa fick jag. Så de var inga problem, men......
ONT, (ont i ljumskarna innan dansen), sen fick jag mer & mer besvär/ont i ryggen & knäna.
Så när pausen var, vid 23, så kände jag (och bestämde), att de här går inte...

Så jag checka ut jackan, bytte om skor, å for hem!!
Hemma igen strax efter 24/00, kaffe & sen kröp jag ner i sängen
Sakna min kära <3
Så var det med denna dansen, denna gång!!
Hopppas på bättre tur, nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0