Besök av dotra

Dagen startade med grått väder & lätt snöflur, trist.
Tog min promenad utan broddar, vilket var jätte dumt! Halt fast det var ca. 11 grader kallt!
Halka iväg iaf, Inge bra. Man spänner sig, och hela kroppen blir på tok!
Under min tur, så skiner det upp. Ser en hel del BLÅ himmel & även solen kikar fram, härligt!
MAN BLIR PÅ EN GÅNG, GLADARE & LÄTTARE I SINNET!

Mitt på dagen kommer Sandra.
Ska vara hemma några dagar. Det är ju födelsedag i svängarna.
Vi fikar, och pratar en hel del. Mycket just nu!
Tar oss en kvällsprommis. Plockar upp Cilla på vägen. Mysigt att få umgås.
(mina barn è såå härliga, alla tre).

De va nog allt för idag!
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0