ÄNTLIGEN!!



IKVÄLL FICK JAG ÄNTLIGEN HÖRA RÖSTEN FRÅN MIN KÄRA!
(fick ett mezz på fm. där det stod underbara, fina & härliga ord, Å det värmde).

Ja, nu har han gjort sin vecka där.
Och när man lyssnade på hans röst, de han sa, och hur han sa det,
så märks det tydligt att han har genomgått en ordentlig resa!

Jag blev både "rörd & tårögd" av det han sa & det jag kände i kroppen.
DET KÄNDES SÅ ÄKTA, PÅ RIKTIGT.
HÄRLIGT.

Det han berättade om veckan lät "helt otroligt".
Att nått sånt kunde hända, de trodde jag inte!
Men veckan har gett honom en NYSTART,

OCH FÖR "OSS", KÄNNS DET SOM ALLT BÖRJAR NU......

EN NY VÄG ATT VANDRA TILLSAMMANS
(jag är stolt över dej, mina Kära).
LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0