3:e & 4:e Healingen

Ojojoj, säger jag bara....
Så många tankar. Så mycket känslor. Så mycket som stämmer....

Efter 3:e sessionen, kände jag mej lättare i sinnet, gladare & mera fylld av energi.
Härligt!

Men så kom eftertanken..
(och allt jag läst som Nanna skrivit som "vägledning")
Hur DÅLIG jag är, på att TA HAND OM MEJ SJÄLV & KROPPEN.
Hur mycket mitt undermedvetna ställer till, i mina tankar.
Hur kroppen minns gamla saker, (som då triggar igång mitt negativa tankemönster).
Och mycket mycket mera....

Av 4:e sessionen, kände jag mej i mera balans.
Det kändes bra.
Men så kom det över mej (igen), en mörk tung känsla. Jag kände illa mående, inte alls bra.
Nanna beskrev det med, - att hon rörde över "solarplexus" där oarbetade känslor & sorg från förr (och nutid) finns.

Så för mej nu,
ska jag  "försöka", varje dag meditera/avslappning . (För att tömma gamla negativa tankar, Fylla på med NY energi). Vara "Här & nu". Bryta mitt "gamla tankemönster", och hitta nya positiva tankar. Vekligen försöka TA VARA PÅ LIVET!

Enligt Nanna så,
Är det mycket bättre balans i mina chakran nu. (hjärtchakra & pannchakra är i balans).
Det finns kvar lite obalans i halschakra.
Förbättring i kronchakra (50 %).
Men obalans i solarplexus, eftersom utrensning sker från de förflutna!
Jag ska göra allt jag kan, för att förbättra mej.
Jag vill MÅ BRA & VARA LYCKLIG!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0