2:a chakra healingen/scanning

Ikväll var det dax igen!
(av gårdagens session, kan jag säga, - att jag känt mej "deppig" idag!! Mycket som händer i kroppen!!)

Idag kände jag av armarna igen. Även en stark värme som infann sig i armarna & ut mot fingrarna.
Ett tryck över magen. Sen värme från midjan & ner över benen.
Ont i nacken. (fr mitten av nacken & ner mot översta kotan).
Öm runt lungorna. Tungsamt att ta djupa andetag.
Fick ont i huvudet på vä. sida.
Öm i käken på hö. sida.
Varm vä. kind.
Värme längst hela ryggraden
Och efter fick jag mera ont i huvudet!

Nanna kände av det jag beskrev.
Men upplevde 6 chakran som "lugnare" än igår.
Det var kronchakrat som hon kände av mest idag. (där det var mest obalans).
Beskrev mina "symtom" som, "energier" som löser upp blockaderna.
Hon hade även sänt "fotzon", vilket gav spiralverkan med värme fr. mina fötter & upp genom kroppen till kronchakrat och ner tillbaka igen, därav "den värme jag kände i kroppen".
Huvudvärken förstod hon oxå & beskrev.
Hon tror att jag imorgon, efter den 3:e scanningen, kommer känna mej bättre, på onsdag.
Då det bör ha lugnat ner sig!
Och förhoppningsvis, börjar fyllas på energier.
Ja, nog känns det alltid!!
Tack för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0